Træningsdragter

28. august 2018 15:58 , af Søren Lund

Hej alle sammen!

Der har i nogen tid været ønske om, at vi fra Dybbøl Håndbold kan "kendes", når vi eks.vis er ude til stævner, til turneringskampe m.v. - at vi fremstår som en samlet flok i ens tøj. Vi har derfor arbejdet på, at alle spillere (U6 - U14) og deres trænere skal have muligheden for at anskaffe sig ens træningdragter - så billigt som muligt. (Vi forventer en egen betaling på kun 100-150 kr - for denne fede dragt)

Sponsorer er en vigtig del af dette og der er allerede indgået en del sponsoraftaler...... MEN det er stadigvæk muligt at få "sit firma" på nogle af de næsten 170 dragter, der kommer i spil (eller mindre) - de næste 2 år. Så kontakt os endelig, hvis "dit firma" ønsker de bedste "sponsor ambassadører" der findes i hele Sønderborg. (måske DK)

Det er som skrevet tanken, at man skal kunne bruge dragten over de næste to år. Ift. afklaring af rette størrelse, vil det nu være muligt, at få afprøvet hvilken størrelse, man skal bruge de næste par år. Det kommer til at foregå i næste uge, i foyeren i Skansen. Det vil være muligt at prøve dragten følgende dage -

onsdag den 29.8. fra 16.30 - 17.30 eller
torsdag den 30.8. fra 17.00 til 21.00.

Det er vigtigt at trænere og forældre lige hjælper til hos de mindste, så venligst sørg for at vær´til stede. Hvis det ikke er muligt at få prøvet dragten en af disse to dage, skal man selv tage ned til Sportsmaster og prøve den der (spørg efter "træningsdragt til Dybbøl Håndbold")

@Trænere - venligst del denne i jeres "egne Dybbøl håndbold" FB grupper.

VIGTIGT - dette er en engangsmulighed, så man skal slå til nu

Lasse Muurholm Matthiesen Michael Holm Petersen Jim Larsen og Soren Pagter Lund