Vi gør klar til sæson 2013/2014!

17. marts 2013 12:34

Besked fra formanden til alle spillere/forældre i Dybbøl Håndbold.

Så lakker sæsonen 2012/2013 mod enden. Der mangler enkelte turneringskampe, nogle skal til kreds-mesterskab, og vi mangler vores forårsstævner som altid er en vigtig og festlig afslutning på sæsonen.

Vi har i et stykke tid været i gang med at forberede næste sæson, og vi er nu parat til at fortælle jer om de træner teams vi har på plads, og som dækker langt de fleste hold. Se listen her (åbner i et nyt vindue).

For næsten alle hold gennemføres der ”sommertræning” i maj/juni som vi plejer (ingen særskilt betaling). Husk også at vi afholder SønderjyskE's Håndboldskole fra d. 8.-10. august, sammen med Hørup IU, Vidar-Ulkebøl Håndbold, og HF Sønderborg og i samarbejde med SønderjyskE (pris 560 DKK, stiger med 75 DKK ved tilmelding efter 23. juni). Og så husk endelig at sætte kryds i kalenderen weekenden d. 14.-15. september 2013, hvor vi gennemfører vores traditionelle opstartsweekend med sponsorcykel-løb. Desuden ser det ud til at vi får besøg af en tysk klub omkring Kr. Himmelfartsferien, som gerne vil spille træningskampe mod nogle af vores hold.

Jeres trænerteam fortæller jer selvfølgelig helt konkret om aktiviteterne på jeres hold, f.eks. hvornår der er sidste træning for denne sæson, om der er sommertræning for jer, samt hvornår.

Jeg håber I nyder den sidste del af denne sæson – og efter en kort pause, glæder vi os alle til at komme i gang med de nye hold.

Mvh Kjeld Saugstrup, Formand Dybbøl Håndbold